Hvem har ansvaret for en bedre fremtid?!

FREMTIDSFORKEREN.DK drives af sociolog og fremtidsforsker Birthe Linddal

Du kan tage kontakt via kontaktformularen, eller på telefon +45 3065 1110

– Kender I den yngste målgruppe?

– Ved I, hvad de vil ha´?

– Og kan I tilbyde dem, hvad de ønsker?

Food Future sætter fokus på målgruppen børn i en multiklientstudie henvendt til fødevarebranchen.

NEJ, NEJ, NEJ – børn skal ikke længere spise, hvad der kommer på bordet. Børn af år 2013 ved udmærket godt, hvad de vil ha´ og ikke ha´. Derfor tilberedes familiens måltider i stigende grad i forhold til børns ønsker, smagspræferencer og kræsne ideer. Nøjagtigt som indkøbssedlen ofte dikteres af de yngstes favoritter.

Under overskriften: God mad til kræsne unger rejser  Food Future spørgsmålet: Hvilke muligheder findes der for fødevarebranchen, når det gælder den yngste forbrugergruppes krav til fremtidens fødevarer mod 2020? – Hvad børn kan li´ eller ikke li´? – hvor, hvordan, hvorfor, hvornår og med hvem?

God mad til kræsne unger, er et multiklientstudie, hvor flere virksomheder har mulighed for at købe sig adgang til studiets resultater, konklusioner og afsluttende debat. Studiet samles i en rapport og præsenteres ved et spændende halvdagsseminar ultimo august 2013.

Der forudsættes et minimumsantal på  3. deltagende virksomheder.

Rapporten (20-25 sider) indeholder:

– Sidste nyt om børn og forbrug

– Forbrugerbørn anno 2013

– Trends og tendenser (børn, mad og forbrug)

– Børn, mad og de nye medier – Sidste nyt om børn og ernæring

– Børn er ikke bare børn. Karakteristik af de tre børnegrupper og deres fødevarepræferencer. De mindste, tweens og teens

– Key-findings fra fokusgrupper vedr. mad og børn (Vi tager meget gerne jeres produkt med i fokusgruppe snakken)

– Key-findings fra 3 kvalitative interviews med “eksperter” der ved noget om børn, mad, ernæring og forbrug

– Key-findings fra 3 kvalitative interviews med 3 forskellige mødre.

Rapportens fokus er (nordisk) nordeuropæisk, med kig til den globale verden

Prisen for rapport, præsentation, halvdags seminar (for 2. pers.), samt en præsentation i virksomheden, hvis ønskes, er: 19.000 DKK + moms pr.virksomhed.

Seneste frist for tilmelding. 17. Maj 2013. Ved tilmelding inden, 10. april gives en rabat på 10%

For yderligere information, kontakt Food Future, sociolog og fremtidsforsker Birthe Linddal

birthe@foodfuture.dk eller Tlf +45 30651110

RELATEREDE ARTIKLER:

Børn – gyldne muligheder for fødevareindustrien Forbrugerbørn 2016

 

NB!

– Prisen inkludere ikke transport til præsentation hos virksomheden.

– Rapporten udarbejdes på dansk, men kan fås på engelsk mod merbetaling.

–  Hvis flere end 2. medarbejdere ønsker at deltage på halvdags seminariet, er det helt ok. Prisen er her 900 DKK pr. ekstra deltager.

– Seminariet finder sted,  hvor det er mest fordelagtigt for de deltagende virksomheder.